miercuri, 10 august 2011

Astazi, pentru ca a plouat foarte tare incat nu am putut iesii afara m-am gandit sa realizez un machiaj. Eventual ma anuntase 2 prietene  ca vor venii sa le machiez pentru ziua unui baiat.. insa nu s-au mai dus.. si m-am gandit sa realizez machiajul chiar pe mine ca si in celelalte postate..m-am gandit sa fie ceva simplu. 




Acesta a fost primul machiaj. uitandu-ma pe google la diferite notiuni pentru machiaj am dat intamplator peste un machiaj numit" pasarea paradisului" ma facut curioasa numele si am dat click pe  http://video.acasa.ro/altele/machiaj-multicolor--c5a618c769110e712745.html .De aici m-am inspirat pentru machiajul meu. 






Iata si rezultatul final!
Mi-a fost atrasa atentia ca nu am estompat culorile intre ele insa eu le-am estompat dar nu se poate observa din cauza telefonului .. imi pare rau. sper sa va incante "curcubeul meu" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu